وإن أخطأت فسامحونى
عشت بينكم إخواتى وإخوانى
عرفت حياتى معكم طعما للألوان
وجدتكم عنى تسألون
تقلقون حتى تطمئنون
تحيتى لكم يامن عشقتهم بجنون
نسيت بينك كل الاحزان
أحسست بأنى قادرة على معانده الزمان
فما شعرت معكم سوى بالأمان
فأطلقت لنفسى العنان
لكنها هى الدنيا لن ينالها إنسان
لكم منى كل الشكر و الامتنان
وإذا أثقل عليكم الزمان
لا تدعو الذكرى عرضة للنسيان
فلقد عبرنا بصداقتنا حدود الأوطان
واتحدنا حول شعار يقشعر له الوجدان
معا لصداقة تدوم عبر الأزمان
تحيتى لأحلى أصدقاء
ادعولى الشهر دة يعدى على خير
انتم فى القلب دائما
تسلمى يا نجمة على مرورك وردك
ربنا يخلينا لبعض
اللهم آمين
ويوفقك يارب
تحيتى
اجمل واغلى البنات قلبي يدعيلك وجنبك ونحنا عشقناك بجنون
بقدر روعة احساسك وجمال كلماتك
تمنيت لو اني لم ادخل هنا…..
لاني شعرت بانك تودعينا؟
ربنا يوفقك ويسعدك
وياريت ما تغيبي علينا لانك غالية اوووي ع قلوبنا
وديما هاتفضلي ع بالنا
بانتظارك
بالتوفيق ان شاء الله
عودي لنا ولا تتاخري
نحتاج لقلمك
ودي لكي
مشكورة على المرور والرد
تحيتى
انتى كمان يا نوارة غالية علينا قوى
ما بقدر استغنى عنكم لانى مش كل يوم هلاقى زيكم
مشكورة على المرور والرد
تحيتى

مشكور لمرورك وردك
تحيتى
مشكور لمرورك وردك
تحيتى
يارب يعدى على خير وبسرعة
جميعا إن شاء الله فى رعايته